20120613

Fitnessfighten dag 13

Körde både FF-programmet och styrkepasset jag fått av Rickard igår. Det känns idag! Jag brukar få träningsvärk de 3-4 första gångerna jag tränar efter ett uppehåll sen blir det inget mer. Hur intensivt eller tungt jag än tränar.. Igår blev det 2 timmar aktiv träning utan vila, det kanske är längden på passet jag behöver för att kunna ta ut mig? Nöjd iallafall!

När jag kom hem igår kväll gjorde jag lasagne så jag har i flera dagar. Jag följde receptet för 4 portioner men det blev två formar, minst 8 portioner.. Nu har jag mat tills hjärtat kommer hem iaf ;)

Nu laddar jag inför PW med kaffe och Ripped. Det är jätte kul att jag bygger muskler och så men nu måste faktiskt kilona börja rinna av... Idag blir det vila från styrka och två lågintensiva pass istället.


Inga kommentarer: