20120610

Sober

Var ute med grabbarna igår, nykter! Så nöjd! Hade till och med roligt :)

Idag har jag varit med mamma och hjälpt henne när hon tävlade så träningen har inte hunnits med och kosten har inte alls varit vad den borde. Jag hoppas att det inte förstört något nu! Och mitt gym är ändå stängt på söndagar. Riktigt dåligt. Den här veckan ska jag köra riktigt ordentligt iallafall. Inget fusk. Träning varje dag. Morgonpromenad varje dag. Skulle vilja att vågen visade under 60 på söndag. Rickard stämde av hur jag ligger till i fredags och jag har minskat 2% i fett vilket är grymt MEN jag bygger muskler i samma takt som jag tappar fett så vikten står stilla. Egentligen ska man vara glad för att det går åt rätt håll men eftersom jag är ute efter snabba resultat på kort tid och han anser att min kropp klarar av det så vill Rickard ha bättre resultat. Mindre carbs den här veckan för att se hur kroppen reagerar. Mer cardio men lika mycket styrka. PEPP!!

På söndag får jag träffa min älskling igen! Lycka!


Inga kommentarer: